CricksyDog kutyatápok

Mikortól és mennyi ideig adható a Chucky kölyöktáp?

6 hetes kórtol egészen kutyusod 10 hónapos koráig adható a Chucky kölyök tápunk. Kölyöktápunk etetésével az alábbi előnyökre mindenképp számíthatsz:

10 hónapon át tartó védelem
Úgy fejlesztettük ki tápunkat, hogy egészen 10 hónapos korukig tökéletes táplálékot nyújtson a piciknek!

Biztonságos nevelés
Térj át a mi étrendünkre, és akkor jó eséllyel nem lesz kutyádnak ételallergiája! Hiszen az alapokat most kell lerakni!

Helyes csontfejlődés
Kiskorukban a kutyáknak még több fehérjére, és vitaminra van szükségük, mint az életük későbbi szakaszában. Étrendünk erre is figyel!


Mi a különbség a normál és a hipoallergén tápok között?

Míg a normál tápjaink több féle állat húsának felhasználásával készülnek, addig a hipoallergén tápjainkba csak egy állat húsa kerül feldolgozásra. Mindemellett a hipoallergén tápjaink 100%-ig búza-glutén és csirkehús mentesek.


Mi a különbség a Ted és a Juliet termékcsalád között?

Az összetételben szinte teljesen megegyezik a kettő, így kuytusod kedve szerint bármelyiket fogyaszthatja. Gyártási, hőkezelési eljárásban lehet eltérés a kettő között. Illetve a termékpaletta is picit más.
A legnagyobb különbség “csupán” a szemméret. Míg a Ted tápjaink nagytestű kutyusoknak készült a maga 1,5cm-es szemnagyságával, addig a Juliet a legkisebb kutyusoknak is megfelel a 0,5-0,9 cm-es nagysággal.


Lehet- e váltogatni az ízeket?

Természetesen lehet! Ha kutyusod igényli a változatosságot, akkor bármikor varriálhatsz az ízek között! Részletes útmutatónkat erről itt találod: https://cricksydog.hu/cricksydog-izek-valtogatasa-utmutato/


Mi a különbség a normál és a hipoallergén konzerv között?

Míg a normál Ely konzervjeink több féle állat húsának felhasználásával készülnek, addig a hipoallergén konzervekben csak egy állat húsa kerül. A hipoallergén Ely konzervjeink 100%-ig búza-glutén és csirkehús mentesek.


Miért nem tartalmaznak a hipoallergén tápjaink csirkehúst?

Mi azt vettük észre – és ez a ti tapasztalatotok is – hogy a csirkehúst fogyasztó kutyusok előbb lehetnek betegek, és az ételallergiás tüneteket is előbb mutatják. Sajnos erre tudományos bizonyítékunk nincsen, de mi nem szeretnénk feleslegesen kockáztatni. 

Ha nem muszáj, mi nem kockáztatunk. Tehát éppen ezért minden hipoallergén kutyatápunk – legyen az Juliet, vagy Ted – csirkehús mentes!


Miért nem tartalmaznak a hipoallergén tápjaink búza-glutént?

Mint azt tudjuk a kutyák a vadonból származnak. Még ha sok mostani kutyus formája és viselkedése ezt aligha mutatná 🙂 A vadonban pedig meglehetősen kevés búzát, gabonákat fogyasztottak a kutyusok. Persze már bizonyára valamennyire tudtak genetikailag is alkalmazkodni az ember melletti léthez, de mi itt is szeretünk elővigyázatosak lenni.

Miért tegyünk búzát a hipoallergén tápjainkba, ha még az emberek között is egyre több a búza-glutén érzékeny? A kutyusoknál is könnyedén allergiás reakciókat válthat ki a búza-glutén.

Nekünk mindig az a jelmondatunk, hogy kutyusod egészségével jobb nem játszani, és feleslegesen kockáztatni. Ha elkerülhetjük a csirkehúst, vagy a búzát, akkor azt miért ne tegyük meg?


Miért monoproteinesek a hipoallergén tápjaink?

Alapvetően a hipoallergén tápoknak nem előírása, hogy monoproteinesek is legyenek. Ezt csak mi, egyfajta házi szabályként vezettük be.

Annak érdekében, hogy minél könnyebben kiszűrhesd az allergiát kiváltó fehérjét kutyusod életéből, a tápjainkba csak egy féle fehérje kerül, így megfelel eliminációs diáta során is.

Tehát ha a mondjuk a Juliet hipoallergén bárányos tápunkat eszi kutyusod, és nincsen tőle semmi baja, akkor egyértelmű, hogy bárányhúst ehet. De ha valahol máshol veszel csirkehúsosat és azt eszi, és attól meg kiütései lesznek, akkor tudod hogy csirkehúsosat nem ehet.

Nekünk egyetlen hipoallergén tápunk sem tartalmaz csirkehúst és búza-glutént! Ráadásul a hipoallergén tápjaink mind monoproteinesek!


Kölyök kutyus eheti a konzerveket?

Természetesen igen! Konzerveinket is már 6 hetes kortól fogyaszthatja kutyusod!


Mekkorák a kekszek?

Minden kekszünk könnyen törhető, így a mérete is csökkenthető. A kör alakú kekszeink, amilyen formájúak a rovarfehérje alapú jutalomfalatok 1-2 cm között vannak.

A normál bárányos és lazacos kutyakekszünk bárány illetve halacska formájúak, és 3-7 cm között van a méretük.


Hány darab van egy zacskó kekszben?

Minden zacskó kekszünk 200g-os kiszerelésben érhető el. Ez kb. 35-40 db kekszet jelent zacskónként. Miután a kutyakekszünk kézzel készül, ezért a kekszecskék mérete is eltérhet egymástól. Ezért van ekkora eltérés a darabszámban. De tömegre mindig 200g-ot kapsz!



Lehet-e hipoallergén tápot adni nem allergiás kutyáknak?

Természetesen lehet! A hipoallergén tápjainkban nincs csirkehús, se búza-glutén, így elsősorban az allergiás kutyáknak kedvez, de nyugodtan fogyaszthatják nem allegiás kedvencek is.

Attól még hogy valaki nem beteg, de nagyon egészségeset eszik, baja nem lehet. Csak sokkal jobban járhat! 🙂


Apróbb szemű tápot adhatok a nagytestű kutyámnak?

Igen! Ugyanakkor arra érdemes odafigyelni, ha a kutyusod habzsol, akkor javasolt inkább a nagyobb tápszem méretű tápot adni neki, nehogy félrenyelje.

Tehát közép-nagy testű kutyusoknak a Ted, mint a kistestű kutyusoknak a Juliet termékcsaládunkat javasoljuk. A kölyköknek pedig a Chucky tápjainkat.

Az Ely kutyakonzerveinket és a Friky jutalomfalatainkat minden kutyus egyformán nyugodtan falhatja 🙂



Csomagküldés tudnivalók

Milyen futár cégekkel lehet kérni a csomagokat?

Csomagjainkat a DPD és az MPL futárszolgálat szállítja házhoz, de az MPL-el akár csomagpontra is kérheted a kiszállítást.


Mennyi idő alatt érkezik meg a csomag?

Minden munkanapon délig beérkező rendelést még aznap átadunk a futárszolgálatnak, akik akár már másnap ki is szállítják azt. Minden más esetben a kiszállítás 1-2 munanapot vesz igénybe.
Az esetek 90%-ában ha délig rendelsz, már másnap megérkezhet a csomagod!


Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás díja házhozszállítás esetén 1190Ft, míg csomagpontra 990Ft. De! 12.990Ft feletti rendelés esetén INGYENES.


Hétvégén van kiszállítás?

Hétvégi kiszállításra sajnos nincs lehetőség. Ebben az esetben is tudjuk ajánlani a csomagpontos szolgáltatásunkat, ahova akár hétvégén is elmehetsz a csomagodért!


Hol lehet megnézni a postapontokat?

A postapontok listáját az alábbi linkre kattintva éred el: https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso?selectedPostTypes=postapoint


Hogyan lehet nyomon követni a csomagomat?

A DPD és az MPL esetében is emailben megkapod a csomagszámod, ami alapján könnyedén nyomon tudod követni a rendelésed.

A futárcégek amikor átveszik tőlünk a csomagod, akkor küldenek neked egy emailt, ami tartalmazza a csomagod egyedi azonosító számát. Ezt beírva az alábbi felületekbe meg tudod nézni hogy hol jár a csomagod épp.

DPD esetén:
https://www.dpd.com/hu/hu/tracking/
MPL, azaz Magyar Posta esetén:
https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes


Tudok- e a kiszállítás időpontján módosítani?

Természetesen igen! Ezt megteheted közvetlenül nálunk is, vagy pedig a futárszolgálatoknál is. Fontos: a csomagodon bármilyen módosítást csak délig tudjuk megtenni!

Ha már átadtuk a csomagod a fuátrszolgálatnak akkro a legkönyebb náluk módosítani rajta. Ha még nem kaptál olyan emailt hogy átadtuk a csomagod a futárszolgálatnak, akkor mindenképp minket keress. A telefont javasoljuk, mert az a leggyorsabb. De az email is tökéletes megoldás!

Ha tanácstalan vagy, vagy nem tudod hogy tegyél, akkor mindig minket keress telefonon / emailben. Mi mindig segítünk, bármi baj is legyen!



Fizetési tudnivalók

Lehetséges online fizetni?

Igen, az OTP SimplePay rendszerével biztonságosan fizethetsz nálunk online is. Mi semmilyen kártyaadatot sem tárolunk. Minden kártyaadatot biztonságosan az OTP SimplePay online felületén adsz meg!


Van lehetőség utánvétes fizetésre?

Igen, természetesen! Arra figyelj csak, hogy rendelésed leadásakor az utánvétes fizetés válaszd ki. Ez esetben a futárnál tudsz fizetni. Sok esetben már van terminál is náluk, de kérlek menj inkább biztosra -ha nem ismered a helyi futárt – és mindig legyen nálad készpénz. Illetve a ha postához kéred a csomagodat, akkor szinte biztos hogy ott tudsz majd bankkártyával is fizetni!


Milyen további fizetési módok vannak még?

Lehetőség van még előre utalásra is. Ez esetben a csomagodat csak akkor küldjük ki, amint megérkezik az összeg a számlánkra. Ez az utalásodtól számított 2-3 munkanapon belül általában megtörténik. Illetve az új banki szabályozásoknak köszönhetően már lehetséges hogy hamarabb beérkezik az utalásod, így előbb kapja meg kutyusod a fincsi falatjait is! 🙂



Ügyfélszolgálati kérdések

Milyen telefonszámon tudunk beszélni?

Hétköznapokon 9 és 17:30 között elérsz minket a 06/ 1 755 57 15 -os telefonszámon.
Ha tanácstalan vagy, vagy nem tudod hogy mit tegyél, akkor mindig keress minket telefonon / emailben. Mi mindig segítünk, bármi baj is legyen!


Milyen email címen tudunk beszélni?

Emailben is fordulhastz hozzánk bármilyen kérdéssel a kerdes@cricksydog.hu címen


Milyen közösségi média oldalakon lehet a CricksyDog -ot elérni?

Az alábbi Facebook oldalunkon tudsz elérni bennünket: https://www.facebook.com/cricksydog.hu Az Instagramot egyelőre még nem javasoljuk, ott csak ritkán van időnk válaszolni a felmerülő kérdésekre.


Céges megkereséseket hova írjam?

Minden céges megkeresést az alább email címre írj kérlek: info@cricksydog.hu



Garancia feltételek

Mit tegyek, ha nem érkezett meg a csomagom/ sérülten/ hiányosan érkezett?

Ha bármi problémád van a csomaggal vagy a kiszállítással, akkor kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot! Emailben vagy telefonon. Nekünk nagyon fontos a visszajelzésed, hogy ezáltal is javíthassunk a folyamatainkon.

Email címünk: kerdes@cricksydog.hu
Telefonszámunk: 06 1 755 5715

Nyugodtan keress minket, mi mindig segítünk ha bármi kérdésed lenne, vagy elakadnál!


Hogyan működik a termékgarancia?

Ha bármi problémád akadna neked vagy a kutyusodnak a termékünkkel, akkor gyakorlatilag bármikor élhetsz a termékgaranciánkkal. Ehhez nincs más dolgod, mint ezt jelezni nekünk email-ben vagy telefonon és elküldeni nekünk a számlaszámod. Mi pedig minden kérdés nélkül pár napon napon belül visszautaljuk a csomagod teljes árát!


Hogyan tudom a csomagom visszaküldeni?

Ha valamiért úgy adódna, hogy vissza kell küldened nekünk a csomagodat, akkor ezt megteheted postai úton, vagy bármelyik futárszolgálat segítségével az alábbi címre:

Címzett: Vargyas Petfood Kft. (CricksyDog)
Cím: 9330 Kapuvár Ipartelepi út 32.

Ugyanis itt van a raktárunk 🙂


Hogyan működik a cserecsomag?

Ha valamiért úgy adódna, hogy a csomagodat cserélnünk kell, akkor egy cserecsomagot küldünk neked. A futár, úgyanúgy mint máskor, viszi neked az új csomagot, neked pedig csak annyi a dolgod, hogy egy lezárt dobozban visszaadod neki a régit.



Előfizetés kérdések

Mi az előfizetés?

Az előfizetői rendszerünk a Te kényelmed érdekében jött létre. Ki tudod választani, hogy milyen terméket/termékeket szeretnél és milyen időközönként, mi pedig automatikusan küldjük, hogy neked ne kelljen a rendeléssel bajlódni.

Bármelyik termékünkre bármikor előfizethetsz. És a rendeléseden is bármikor módosíthatsz a profiloldaladból.
Az általános rendelésekkel kapcsolatos útmutatónkat itt találod: https://cricksydog.hu/cricksydog-kutyatap-ujra-rendeles-utmutato/


Hogyan tudom módosítani az előfizetésem?

profiloldaladban különféle gombok segítségével változtathatsz az előfizetéseden. Tehetsz bele új terméket, választhatsz új kiszállítási időpontot, de még a kiszállítás címét is könnyedén módosíthatod.

További információt az előfizetési rendszerünkről itt találsz: https://cricksydog.hu/cricksydog-kutyatap-elofizetes/


Lehet-e szüneteltetni az előfizetésem?

Természetesen igen! Ha felhalmozódott a táp, vagy más okból egy ideig nincs rá szükséged, akkor tudjuk az előfizetést szüneteltetni, amit bármikor újra tudsz indítani, vagy új rendelést/ előfizetést leadni.
Illetve ezt te is könnyű szerrel megteheted a profiloldaladban.


Mit jelent az előfizetés megújulása?

Az előfizetésed megújulásának dátuma azt a dátumot jelenti, amikor az általad kiválasztott intervallum lejár. Azaz ezen a napon készítjük elő neked az új csomagodat.

Ha ez az időpont munkanap délelőttjére esik, akkor a csomagod még aznap átadjuk a futárszolgálatnak. Délutánra vagy pedig hétvégére, akkor a következő munkanapon kerül feladásra a csomagod.

Amint a csomagod kiszállítottuk, ez az intervallum újra kezdődik, és ismétlődik. Egészen addíg míg te nem módosítasz rajta. Tehát ha mondjuk havi egy zsák kutyatápra van szükséged, akkor könnyen elképzelhető, hogy soha többé nem kell kutyatápot venned, mert mi minden hónapban óramű pontossággal automatikusan szállítjuk ki a csomagodat! 🙂


Milyen kötelezettséggel jár az előfizetés?

Az előfizetés semmilyen kötelezettséggel nem jár. Bármikor szüneteltetheted vagy lemondhatod az előfizetésed!


Lehet- e egyszerre több előfizetésem?

Természetesen igen! Ha más- más termékekre különböző időpontokban és gyakorisággal van szükséged, akkor lehetőség van egyszerre több aktív előfizetést is létrehozni.

Viszont ezt a lehetőséget mi nem javaosljuk, mert könnyű belekeveredni. Mielőtt kettő előfizetést állítanál be magadnak kérlek beszélj az ügyfélszolgálatunkkal. Hátha ők tudnak abban segíteni hogy mégiscsak egy előfizetésben benne legyen az összes rendelésed. 🙂


Hogyan tudom az előfizetésem kifizetni?

Előfizetés esetén is tudsz utánvétellel fizetni a futárnál készpénzben és sok esetben már bankkárytával is. De választhatod az előre utalás lehetőségét is. És a még nagyobb kényelem érdekében akár SimplePay-el is fizethetsz. Ebben az esetben a rendszer automatikusan le is vonja az összeget a kártyádról, hogy még ezzel se kelljen foglalkoznod. 


Előre kell fizetnem az előfizetésért?

Természetesen nem! Csak abban az esetben, ha előre utálással szeretnél fizetni. De ebben az esetben is mindig csak egy csomag árát kell megtérítened.


Mennyi kedvezményhez jutok előfizetéssel?

Előfizetés esetén minden, az előfizetésben foglalt termékünk árából 10% kedvezményt kapsz.



Egyéb vásárlási lehetőségek

Boltokban is meg tudom venni a CricksyDog kutyatápokat?

Nem. Rendelni csak közvetlenül tőlünk tudsz, nincsenek viszonteladóink. Ha lennének, akkor azok listája itt lenne feltüntetve.


Más webshopban is meg tudom venni a tápokat?

Nem. Rendelni csak közvetlenül tőlünk tudsz, nincsenek viszonteladóink. Még online boltok sem!


Hol tudok rendelni?

Rendelést leadni a weboldalunkon, emailben, de akár telefonon is tudsz! Gyakorlatilag bármilyen módon, ha kapcsolatba tudsz lépni velünk, akkor rendelést is tudsz leadni! 🙂


Mobiltelefonon is tudok rendelni?

Igen, természetesen! Sőt, már nem csak mobiltelefonod böngészőjében, de alkalmazásról is tudsz rendelni. Mind Androidos, mind pedig iOS alkalmazásokon is elérhetőek vagyunk. Innen tudod letölteni az appunkat:

Android esetén:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.coffye.cricksy&hl=hu
iOS esetén:
https://apps.apple.com/gb/app/cricksydog-hu/id1527526983



További kisállateledelek

Van macskatápunk is?

Igen! 2020 közepén létrehoztunk egy a cicákra szakosodott testvérmárkát. A Mrs. CAThy-t. Ugyanazt a magas minőséget követeljük meg itt is, mint a kutyatápok esetén.

A cicáknak készült termékeinket itt találod: https://mrscathy.hu/


Van más kisállat eledel tápunk is?

Jelenleg csak kutya a CricksyDog-on és macska a Mrs. CAThy-n van. A jövőben lehetséges, hogy lesz más kisállateledel tápunk is.


Függetlenül ellenőrzött
42145 vélemény